• پنج شنبه،31 خرداد 1397
  • ورود
   
    •  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 211
      کد: 143863
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
      معاون مطالعات و برنامه‌ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد:

      بررسی 14 روش مختلف برای اجرای مسیر ویژه خط 3 بی.آر.تی

      در کنار اینکه برای اجرای این پروژه شاخص‌های فنی بررسی شد، شاخص‌های دیگر از جمله زمان سفر مسافران، مصرف سوخت، تاثیرات زیست محیطی و... مدنظر قرار گرفت تا اینکه یکی از مطلوب‌ترین روش‌ها انتخاب و اجرایی شد.
      بررسی 14 روش مختلف برای اجرای مسیر ویژه خط 3 بی.آر.تی

      معاون مطالعات و برنامه‌ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از بررسی 14 روش مختلف برای اجرای مسیر ویژه خط 3 بی.آر.تی خبر داد.
      به گزارش اداره روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، محسنیان در دومین نشست مدیران حمل و نقلی شهرداری با سازمان‌های مردم نهاد در خصوص احداث مسیر ویژه خط 3 بی.آر.تی بیان کرد: در اجرای پروژه‌ها در مرحله اول باید مشکلات شناخته تا در ادامه ما به ازای این مشکلات اهداف تعیین و اجرای پروژه امکان پذیر شود.
      وی عنوان کرد: برای اجرای خط 3 بی.آر.تی جلسه‌ای با اتحادیه‌ها و اصناف برگزار شد که متاسفانه به اجماعی نرسیدیم اما این سوال مطرح می‌شود که آیا برخی از صنوف که نیازی به حضور در مرکز شهر ندارند باید در این نقطه وجود داشته باشند یا اصنافی باید در این خیابان فعالیت کنند که برای شهروندان و زائران جذابیت داشته باشند.
      معاون مطالعات و برنامه‌ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه برای اجرای خط 3 بی.آر.تی 14 روش بررسی شد، گفت: در کنار اینکه برای اجرای این پروژه شاخص‌های فنی بررسی شد، شاخص‌های دیگر از جمله زمان سفر مسافران، مصرف سوخت، تاثیرات زیست محیطی و... مدنظر قرار گرفت تا اینکه یکی از مطلوب‌ترین روش‌ها انتخاب و اجرایی شد.
      محسنیان عنوان کرد: هدف ما از اجرای پروژه‌های حمل و نقلی بهبود پارامترهای اجتماعی در سطح شهرمانند آلودگی‌های زیست محیطی، ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و... است و از طرف دیگر طبق قانون باید سهم حمل و نقل عمومی به 75 درصد برسد.
      وی در پایان خاطرنشان کرد: در این میان سازمان‌های مردم نهاد باید اهداف اجرای پروژه‌ها را به شهروندان اطلاع‌رسانی و مدیران شهری را در اقناع شهروندان همراهی کنند.
      در ادامه این جلسه سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز گفت: متاسفانه اجرای خط 3 بی.آر.تی برای شهرداری مشهد تبعاتی داشت که این اتفاق در اجرای خط یک کمتر بود اما در تلاشیم تا تنش‌های اجرای پروژه مسیر ویژه خط 3 بی.آر.تی را کاهش دهیم.
      مجید بخت‌آزما تصریح کرد: بیشترین مشکل در اجرای این پروژه نارضایتی کسبه است که جلسات متعددی با نمایندگان اصناف و کسبه خیابان توحید برگزار شده است.
      وی با بیان اینکه باید ازنظر شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری استفاده شود، عنوان کر: هدف ما ایجاد بستر شکل‌گیری زندگی سالم، ارزان و اقتصادی برای شهروندان در حوزه حمل ونقل است که این قطعا با حمایت همه رقم می‌خورد.
      سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: قطعا در اجرای خط 3 بی.آر.تی منفعت شخصی مطرح نیست بلکه منفعت عموم شهروندان مدنظر قرار گرفته است.‌
      گفتنی است در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد انجمن توانیابان و بنیاد چهارطبقه حضور داشتند. 

      تعداد بازدید: 211
      ارزیابی
      امتیاز کسب شده در ارزیابی:
      ارزیابی این مورد:
      2 2
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
  • آمار بازدید
    مجموع بازدیدها : 4,883,039
    تعداد بازدید امروز : 2,072
    تعداد بازدید دیروز : 2,488
    آخرین به روزرسانی : 1397/03/31 15:19
  • تماس با ما
    تلفن :051-33448301-6
    فاکس :051-33448335
    رایانامه :Info-bus@mashhad.ir
    آدرس :

    مشهد - انتهای خیابان فدائیان اسلام - ساختمان حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک - طبقه اول

  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط  سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد انجام میگردد
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد